2018年4月20日 星期五

買樓投資

20-4-2018 ❨五❩

岩岩新鮮熱辣陪朋友去收樓, 200 零尺開放式, 買果時36x 萬, 而家已經42x 萬
盡快收樓,盡快放租。

天啊, 普通香港打工仔到底要做幾耐先可以儲到80 幾萬, 買樓啦! 點先發達, 買樓啦!窮一生心力就係為左買樓, 如果月月供款壓力大, 你份工幾q 受氣都要挨落去, 好大機會成世人都係同銀行,地產商打工。

而呢個遊戲係華人社會根深蒂固, 為左賺到盡, d 人就買樓整劏房, 有咁細得咁細,唔好理佢安全問題, 收到租+樓又升 就得。我唔理你係咪社會低層收入幾少都好, 總之我要賺到你盡。

中間呢度個問題就係, 你愈來愈過份既時候, 業主係揾到多少, 惡性循環, 底層當然係最慘, 無錢, 幾殘幾舊幾危險幾冇尊嚴都要租黎住。 業主你以為自己賺左, 感覺上好似好正, 其實最賺果d 地產商就最開心, 多謝你推高d 價, 你自己d 回報其實一年少過一年, 當然你話層樓會升值, 我唔係專家, 你夠薑而家再買, 根本你層樓買左要放就等3 年, 唔係俾稅都收你皮。 其實本身收租果d 業主, 再用上增值自己資產都已經係難上加難, 呢d 都係果d 劏房收租佬自high,  你買黎投資, 收租一年2里左右, 真係俾人笑, 不過又會俾人笑返轉頭, 你呢世都買唔到樓。

阿叔3x,  同家人住公屋,而家過住廢青生活,揾工中, 好想同d 年青人講, 唔好俾層樓呢d 全世界唯一理想困住自己, 世界係無限大。

我單純d,  低b d 咁講咩投資都唔識, 你有筆錢儲左, 假設有住屋需要, 做定期用d 息去幫補少少d 租 都好, 元朗遠少少有村屋租7000 幾 700尺 3 房啊大佬, 咁你會繼續做野有收入, 進可攻,退可守, 因為你份工好辛苦果時, 你要供樓真係幾惡頂都要做落去, 你唔夠膽辭工。你俾d 租有自己生活質素, 思想都正面d,  工作之餘要有自己人生。

不過普遍香港人都會話我傻仔, 個個月俾7000 人地使, 一年冇左9萬, 我真係唔識講, 但我絕對唔建議身邊朋友係呢個階段買樓投資, 自住有需要除外。

有家長600幾 萬full pay 幫個仔買樓, 真係得啖笑, 呢d 野佢地寵個仔去到呢個地步,真係唔知佢第時受少少人生挫折可以點。有d 話拎黎投資收租, 回報2 里幾3 里租咁低都滿足, 真係好野。唔講股票,債券,不如做定期收息,4 里都 2 萬一個月,一年24萬, 你個仔一年唔使先係13 萬左右, 每年俾24 萬佢租樓加使好過。

買樓啊!買樓啊!



2 則留言:

  1. 我們都中曬樓毒了,有冇解藥呀!

    回覆刪除
  2. 香港人中低層既苦況, 唯有靠自己自強不息!

    回覆刪除