2018年11月7日 星期三

對人太好辛苦自己

7-12-2018 ❨三❩

人就係不斷重覆犯錯, 本身做好人幫朋友A 裝修, 咁佢自己屋企親自設計, 又落手落腳搞, 搞得唔錯, 佢叫我去佢度幫手, 我都義不容辭。 星期日搞到夜晚11 點幾, 返到屋企都1 點幾先瞓, 最慘第二朝要返工。 呢樣就係我sosad 盡力幫佢既原因。

咁我見佢屋企整到好靚, 我住果度基本上係頹屋, 亂到阿爸都唔認得, 所以就揾佢幫手搞。 點知2017 年年尾話搞, 佢話好忙, 到過左農曆新年之後再揾佢, 佢又話未得住。 咁我開頭都覺得冇所謂啦, 大家朋友, 佢咁忙。 而我果期又plan 辭工休息下, 到時大把時間。 3 月一路問, 問到我6 月返新工之前先夾到佢上黎度尺。

之後當然又不了了之~

唯有繼續追, 8 月畫好圖, 再覆尺。 訂料, 之後就約9月整,仲要我一早換左屋企部洗衣機先, 請埋no pay leave.  臨前一星期WhatsApp 唔覆, 電話又唔聽。 前一晚同我講話唔得, 好忙, 再遲d.  結果再追, 追到10 月佢都話唔得。 最後夾左聽日, 就係聽日, 又係WhatsApp 唔覆, 電話唔聽, 臨尾一刻先話黎唔到。 

其實對人太好係咪真係咁sad 既報應, 我一早明白朋友呢樣野好死。 但完完全全覺得俾人玩, 諗住好頭好尾盡就佢時間搞掂, 點知係搞掂自己。 太過好人就係被利用完就算。

我心態係等佢覆多一次幾時搞, 如果最後都放飛機就算啦, 佢訂左既料錢一蚊都唔俾, 以後都唔使見, 就咁算, 人生苦短, 唔好蝕俾人同做咩要做呢好人真心對待d 損人利己既所謂fd.

最後講句:唔好太好人, 對值得既人好先係正路!

PS 阿媽想整好廚櫃, 舒服d 煮野食, 結果搞到佢老人家好唔開心, 覺得自己好失敗!

沒有留言:

張貼留言