2019年3月24日 星期日

我的運動學生❨一❩

24-3-2019❨日❩

工餘時間有時義務教d 中學生跑下步, 最近有一個叫阿jer 突然滿腔熱誠跟足我練習, 幾乎一星期見足五日。

除左跑步要破佢學校同聯校d 唔起眼既紀錄之外, 阿Jer 有個目標就係將來做野要揾10 萬蚊一個月。 呢個目標令我覺得佢好有大志, 唔同一般學生, 所謂讀死書果d

阿Jer 同我一樣住公屋, 讀band 3 學校, 屋企唔係冇錢, 讀書就都係好頹果隻。佢突然咁勤力跟我既原因係因為佢之前跟我個隊友練習左一排, 之後係學校橫掃運動會, 拎左好多獎, 而家勁多女仔留意佢, 令佢自high 左。 可惜佢經常放我隊友飛機唔練習, 最後唔知點樣俾我收留左。 我都同佢講如果自己唔負返d 責任, 成日放飛機就以後都唔好跟我地。

除左運動上希望可以幫到佢之外, 我更加希望佢學業同將來出黎做野揾錢都可以俾d 用d 意見佢, 畢竟佢真係世襲左父母d 低層思維❨冇睇唔起既意思,係香港人工時長揾唔多又少時間同個仔相處❩第一步希望教好d 佢只有小學程度既英文。

距離佢既重要比賽仲有6 個月,我已經計畫好所有練習, 希望佢真係有heart 跟足d program, 咁破果d 紀錄完全冇難度。

沒有留言:

張貼留言