2020年1月18日 星期六

凌晨來電

19-01-2020❨日❩

無錯, 今日係星期日, 以我既習慣係尋晚同fd 打波, 今朝朝早去跑步, 之後同屋企人食早餐, 之後應該係瞓足唔知幾耐。

但尋日我太攰,冇打波, 11 點前已經瞓左, 今朝7:45 咁上下醒左, 睇到自己部門經理凌晨揾過我, 但我當時瞓到不醒人事, miss 左call. 

就係打呢篇野既15 分鐘前搞掂佢要我搞既野, 星期日幫大佬做野, 我第一次覺得ok,  因為佢真係一個好大佬, 佢覆我should be no work on sunday.  no worry & thx

點解要打呢篇野, 因為以前d 大佬態度差仲要夾你做好多多餘野, at least 而家部門個經理對人既品格好, 同埋會為人諗多少少, 起碼俾我感覺真係同一條船。

要再瞓過><

沒有留言:

張貼留言