2020年6月9日 星期二

股海浮生

9-6-2020 ❨二❩

話說股票自己都係9買9賣, 之前輸左唔少, 發覺都係要靠本大, 升少少都會見到個威力。

大部分蟹貨電能, 計埋果d 息都係輸好多, 不過都由9 佢,繼續長揸。最後自己就用另一筆血汗錢買d 成交額過千萬至億既股票, 同埋係肯派息既❨不過都可能似匯豐咁突然唔派) 但係想唔蟹又想長揸收息, 先唔理邊隻值得長揸。 我就將d all in 一隻, 佢升到夠凸一兩手, 我放左個本佢,留返果一兩手唔理。而家呢一兩手由於都係賺返黎就由佢長揸, 唔理佢一兩手派得果幾百一千, 講返轉頭就真真正正既錢揾錢, 而且呢d 話知佢跌到點, 絕對唔影響我心情。

目前呢個做法賺左一手中海,兩手建行, 價值約$24000, 我唔會睇少呢$24000, 因為佢會係我瞓住教賺錢既第一步, 每年收息千零蚊, 老左要執幾耐紙皮先揾到千零蚊。

當然呢個做法有佢既風險, 一跌得勁你走唔走, 又strong hold 等返家鄉定點? 唔q 理啦, 之前都輸唔少。 今年目標係用呢個方法儲夠價值10 萬既股票, 仲有6 個月, 尚差76%

投資真係有好大風險, 唔好亂跟, 自己fact check 下先, 咪on99 死跟人既方法買, 跟人地俾既no.  買。

最後,祝自己好運!

沒有留言:

張貼留言