2020年11月21日 星期六

轉公司

 2020-11-22 ❨日❩

話說上個月我經理已經resign走左, 佢就同我講有路好走啦。 有時d野都唔知係咪整定, 上星期有人call我有冇興趣跳槽, 我都冇諗過呢個時候走, 畢竟就黎出花紅,雖然唔知有冇。

Interview好輕鬆,冇壓力,係人工果度咬住少少,但都加左我,而title上我係升左職, 即係升職加薪走, 因為唔到價, 果邊話過左3 個月ok既就會review,  思前想後, 我接受左個offer.

而新工作地方近左好多, 唔做一個鐘返到, 不過果度做野出名痴線, 但係算啦, 我都決定左走, 求主祝福我!

另一邊廂, 我自己set既目標係情愿低d人工,多d自由時間, 而家就事與願遺, 越做越升越加人工,我怕返唔到轉頭咁就一世><"

沒有留言:

張貼留言