2018年1月17日 星期三

食左兩隻死貓

17-1-2018 三

上星期個經理打俾我幾次叫我跟d 做新証既野, 我不以為而, 但又唔知點做, 唯有跟住個指引做, 完全摸不著頭腦, 9 交左俾做証公司既其中一個人, 俾佢話左幾句話唔係咁做, 開會一早講左。。。。
><"""" 唔係下話, 幾時開會我唔知既, 咁唯有問清楚再做再交, 點知星期一Director 落黎開會, 搭車返工個高級經理打黎問做証做成點? 阿經理話你搞, 吊足10 分鐘。❨事後先知原來係第2 個部門既一條廢J 搞, 佢搞唔掂, 唔知點解就推左過黎, dklm)

做証keep 住吊又keep 住做都算啦, 今日經理又打黎話果d 文件要交啦, 我問係咩黎,我唔清楚wow,  佢話咪你做開果d xxxx RA BC 之類果d,  咁我咪話問清楚上家公司到底要咩, 佢就x 我 問咩, 你唔可以話唔清楚, 聽日要交。。。。原來聽日有個大會係上家公司既問責大會, 其實佢又係用呢招, 通知左我, 個波就係我,咁都得?!

阿叔自問都會盡力做好自己手頭上既工作, 問題係原來阿經理兩個月前已經開會俾人追, 臨尾一星期同最後幾日將兩個死貓掉過黎, 大佬阿, 你俾合理既時間我去做, 我實用盡力搞, 而家去到deadline 先同我講, 我點嘔俾你? 最正係果一大疊交件part 1 係佢負責, part 2 先係我搞, 咁你都未做我點做?

黃子華你教下我plxxxx!


沒有留言:

張貼留言