2018年1月24日 星期三

欺善怕惡的人

24-1-2018 ❨三❩

上星期經理無理怒X 我, 我心諗都下定決心走人, 同人X 過, 大家就係寫字樓互片。

成個人燥晒

點知星期一返黎佢死晒9 咁話坐低傾下之後要做既野, 今次仲話叫我盡快, 而唔再係果隻L 樣款, 即係係度求我,又笑L 晒口咁樣, 我hea 佢話ok
事實就証明有d L 樣就係欺善怕惡, 乜9 都X 餐, 仲要係求我做佢d野

我做人從來唔鍾意打打殺殺, 見佢死狗左, 咁我都識做, 第2 日朝早同佢講:唔好意思,我語氣重左
之類, 佢又係度自high 9 笑

Anyway,  事情總算過一段落, 呢兩個星期真係唔好受, 我要記住呢一刻, 等花紅日就resign

花紅啊花紅!

沒有留言:

張貼留言