2018年2月11日 星期日

辭職

12-2-2018 ❨一❩

終於終於都等到1 月尾出花紅, 第二日早上即刻send 辭職信俾上司, 再打俾佢講唔做啦, 點知反應超大, 又問邊個X 我。。。。。之後當然係無數咁多個人同電話問我, 最經典一個就係個高級經理❨話說呢份工係上一份工個下家介紹, 將我cv send 比佢,佢轉交我直屬上司, in 之後入左黎做❩。

佢一打黎就問咩事走, 我梗係客客氣氣講話自己原因, 唔夠十秒就開始發老脾 , 好多打橫打斜黎講既point X 我:
- 你咁做係咩意思, 大家兄弟班, 一team 人, 幾難搞既野都搞掂, 大家一齊拆掂❨p 你個k,  兄弟班, 一有d 咩事打黎未問清楚就怒X, 朝早7 點打黎吊有, 晚上11 點半吊到12 點幾又有)

-你係我介紹入黎,你係我既人, 你當呢度邊到, 唔係你話黎就後,話走就走❨所以話呢d 經理真係on9 到爆, 你黑社會咩, 介紹份工,仲要係呢份做到暈既工, 咁大恩大德真係沒齒難忘,1 話黎, 係個直屬上司請我 2話走, 我辭職一個月通知, 完啦大佬)

-我唔L 理你,你而家就好似同條女咩緊, 好high 果時你就走左去, 咁算點, 總之你唔可以走❨小朋友, 我唔知同你講咩好❩

如是者吊足20 min,  最後叫我考慮多一晚,我真係俾L 足面, 冇吊返你轉頭。當然第二日WhatsApp 佢都係唔做, 同埋梗係唔聽你電話啦, 高級經理!

呢個世界真係咩人都有, 希望之後可以揾份好工, 遇到d 好人, God please!

沒有留言:

張貼留言