2018年5月12日 星期六

舊公司一個阿叔

12-5-2018 ❨六❩

最近睇到車位接連破頂成交, 呢d 新聞令我諗返起第一份工遇到既一個同事, 佢係第二個部門既, 因為我要幫所有同事訂制服, 就咁接觸到呢個人,以下稱呼佢阿叔。

阿叔佢165cm 左右, 肥底, 密髮❨應該好多甩髮人士羡慕, 我都係其中之一❩, 一副黑色鋼邊眼鏡。佢keep 得幾好, 皮膚幾白, 保守估計果時40 幾歲。 條友沈默寡言, 係公司冇咩人同佢講野, 就算係同部門都好少同佢講野, 除左公事之外, 佢食煙都唔會同其他煙鏟吹水, 基本上係公司係冇對白果d 咖哩啡散腳角色。 而佢係公司已經做左20 年, 你都咪話唔勁, 不過都只係一名助理, 真係做足20 年助理。 我果時個好pk 既經理❨佢果時公司年資11年❩有講過如果係公司做左十年以上絕對非等閒之輩, 所以係我心中佢一定有佢過人之處。

話說真係好少接觸呢條友, 但係由於要搞制服, 要揾佢, 咁就吹下水:

我: 嘩! 公司黎講你都算中上靚仔!身材又fit,  著M 碼得啦!
阿叔❨會心微笑❩: ok 咁啦, 你搞埋呢d 都幾多野做wow
我:冇計啦, 鬼叫我做細既咩!
阿叔:入左黎做慣唔慣啊?
我:咪又係咁, 最唔慣咪成日俾人吊囉, 係又吊唔係又吊, 就黎癡線㗎啦!
阿叔: haha!
...................

就係呢段唔太記得既對話, 阿叔對我印象好似幾好咁, 每次見到我都同我打招呼寒喧幾句。
有次有個同事話準備結婚, 計緊使費, 又講買唔買到樓, 我都係入面同佢傾, 唔覺意睇到阿叔望住我地, 佢好似有野想講, 但佢性格係唔會同人講野, 總之佢就聽緊我地講野啦。

有一次落大雨, 真係我的野蠻女友 系列, 我拎住把遮行到公司對面, 見到叔佢❨吊你xx 點解唔係全智賢❩企左係度, 原來佢冇帶遮, 佢企左係度食煙, 跟住又同佢吹水。

我: 阿叔, 我辭左工啦
阿叔:下! 你做兩年到就走啦?
我:係啊, 揾到間好pay d 既。
阿叔: 年青人, 你地而家真係比我地果d 年代辛苦好多, 我中3 都未畢業就出黎做野,如果係呢個年代我做唔到呢份工, 而家起碼high dip 先做得。
我:咁你唔讀返個high dip 升正?
阿叔: 升黎做咩?
我:高人工d 揾多d 啊嗎
阿叔: 錢呢樣野呢, 我唔係太在意份人工, 我收租都多個份人工好多
我:原來你有好多物業架? 好勁wow,  屈晒機啦
阿叔: 唔係, 我得車位姐, 以前d 車位好平, 10 萬都有個, 我一個人, 又唔多駛錢, 樓又買唔起, 反正一年都儲到錢買到車位, 咪每年都買個車位, 又唔使供, 幾好啊。
我: 你條友仔原來係披著豬皮既豬, 發到豬頭咁。
阿叔:仲有d 股票收息咁啦, 做咩仲晒錢去讀書, 升職又要俾人吊, 咩重飛有乜謂, 你上司咪成日串你大學畢業做佢下屬,話自己中五畢業讀張dip 就做你經理, 咁你又覺得佢點?
我:er ..... 咁我經理個人叻啊嗎❨咁都講得出口,想嘔❩
阿叔:點都好啦, 祝你新工工作愉快, 遮我返公司啦唔該!

阿返彈走佢飛煙, 之後我地就好浪費咁兩條佬同一把遮在雨中漫步,嚐水中的味道咁行返公司。Gay 到核爆><

阿叔佢係呢間公司企穩陣腳做個咖哩啡20 年, 冇壓力, 夠hea,  有事唔到佢咩, 冇事佢更加hea,  公司入面保持獨立個體, 冇人會搞佢, 為人冷酷, 但又唔會去搞人害人, 佢係呢間咁辛苦既公司可以做20 年真係絕非等閒之輩。

我最想做到阿叔既當然係收息收租多過份人工啦!

阿叔你還好嗎?




沒有留言:

張貼留言