2018年6月12日 星期二

揾到新工

13-6-2018❨三❩

經過兩星期既努力, 終於揾到新工。
回想返之前兩個月目標係揾d 5 day 既工作, 願意減低人工去揾, 真係天真到以為咁就可以揾到, 實在低b 到不可想像。

果段時間揾工真係好hea,  總之見到自己行業工作, 5 day 既就send 去,我果行好少5 天工作,但都 send 左10 幾20 份, 結果係得一兩份有得interview,  期間發覺佢地根本唔係想要我果類工作者, 佢地要相關經驗, 呢個相關經驗係exactly 做開佢地本身果範。 即使我做過大型job 佢地都唔想要, 呢個拒絕原因係最現實同我最覺得可接受。

不過, 更多既原因係有d 不穩定迷糊因素, 其中一個我已經可以確定左, 就係識人好過識字, 根本其實係一個局, 入面有d 有權力既人一早已經有人選, 求其揾d 人去in,  之後再揀返果個自己人, 即係份工其實一早就揾左人。
而有一份我就識入面d 人, 我in 完冇通知就問下, 原來請左個佢地一早揀好既人, 我只係劇本既一個咖哩啡。

而另一個不穩定因素連揾工既agent 都答我唔到, 我問點解d 工send 極cv 都冇反應, 佢只係好大範圍咁講左幾點
-HR 好多其他野做, 冇時間理
-份工急請人俾人插爆, HR d 人就求其揀d cv 應付左d 經理先
-可能想集多d cv 再細心揀❨覺得可能性好低, 香港咁急既社會,點會❩

個agent 仲覺得我可以挑戰細公司既助理經理, 叫我試下添, 完全明白佢想我可以見得成佢手頭上d job,  咁先有佣, 但係我有自知之明,哈哈!

最後想要自己記住就係, 真係冇咩工係舒服d,  頂硬上。 自己唔似之前朋友p 識得人多, 好易揾到荀工, 所以靠自己實力先係最重要。 同埋要知道自己想要d 咩, 即係目標。

最最後, 又要返地獄loop 啦><"""

3 則留言:

  1. 祝你搵到份好工,另外趁年青學好投資,我人到中年先識希望有心唔怕遲,努力吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 很感激你的鼓勵,我會努力
      亦祝你早日達成目標及有愉快生活!

      刪除