2018年6月23日 星期六

第一份工既經理

23-6-2018(六)

話說2012年畢業果時真係無諗工作呢回事, D同學3月已經send CV 搵工, 我心諗唔使咁急下。點知4,5月唔知邊日exam係canteen  食早餐撞到自己professor, 心諗個professor 做乜春坐過黎, 成個canteen 幾百個位???!!!!

咁我唯有焗吹啦, 阿sir 我好驚肥佬啊, 畢唔到業點搵工啊?  個professor 就自己係度笑, 我就亂講一句有冇工介紹啊? 佢都係冇咩理我, 都係寒暄兩野果D, 心諗好心你就咪坐過黎啦。

點不知考試之後, 佢問我咩咩公司做唔做啊? 我考完梗係想快D 休息下, 我就hea 答佢 好啊!

6月, D 同學都返晒工咁滯, 7 月我先開始搵工, 搵極搵唔到, 有D 搵我in 都冇反應。點知有一日有個人打俾我話阿sir 搵佢介紹我入佢公司, 叫我去in, 佢係我地D 師兄, 不過佢唔係我經理, 佢都跟過我經理咁解。

上左head office in 完, 好快就落前線見經理, 點知呢個經理話佢同我電話in 就得, 真係吹幾句就得左。 我心諗, 唔通個師兄搭左路? 由佢, 反正都有工返。(不過我未見過同埋都唔識個師兄, 之後叫佢L)

話說我堅係勤力同埋好真誠待人, 諗返起真係好傻,其實做野唔係咁。個經理好鍾意同我吹水, 因為佢覺得我講得笑, 又冇咩所謂果D。佢人生就只係做過呢間公司,果時年資10年左右, 成日打飛機同期D 人只係高級, 佢就升左經理, 又成Q日有意無意講自己中五畢業讀書唔叻, 但唔知點解做左我經理。又講自己買左樓, 升左幾多果D><"  其實我就真係冇咩所謂, 但佢真係久唔久講自己冇degree 都做左我經理, 真係成個阿婆咁。

開頭果時, 我真係冇為意, 佢好多時都會whatsapp 我傾計。不溜都冇咩野, 直到我做野果時講左句好攰啊, 佢問我做咩成日咁攰, 我果時就直接話自己仲堅持做運動之類, 以上對答只係好普通傾計, 佢突然之間爆我: 好L 心你返工咁攰就咪L 做運動啦!!!

呢下我開始接受唔到, 呢D係我自己既野, 關你咩事, 我攰但係無影響過工作, 不過我冇出聲。由於我個人抵得諗, 做野又無咩所謂, 辛苦既工作分配俾我都冇問題, 之後佢閒唔時實搵我傾下計。 卒之佢講介紹我入黎公司既L。

L 係你師兄, 佢白痴on9架, 叫佢唔好做果D 佢係都要做, 個人又唔得醒目......阿經理係咁講人地是非。 我只有做有對白果D 咖哩啡和應下, 佢講左半個鐘都有。

佢又講佢係公司點點點, 又話我以前9千蚊人工, 你萬幾蚊好多啦(大佬啊, 你拎舊史同我比><" 我冇你果D 10 蚊碗雲吞麵)

之後就講佢結婚, 請左圍中學同學冇人去, 佢俾我睇D 結婚相, 兄弟班全部都係同事, 伴郎仲係佢前下屬, 升左高級去左第度。有次特登叫呢條友黎玩我, 拎份顧問report 問我野, 我直接答唔識, 呢條友問你唔係大學Full time 讀呢科, 我都係part time讀, 你冇理由唔識。如是者係咁俾兩條友笑左半個鐘><"  (份野其實去到邊間公司都冇人理, D 數都係電腦gen出黎,顧問會搞掂晒, 而家諗返起堅係玩我)

最煩既係, 佢好興收工8 點搵我食飯, 我準備緊去做運動佢就搵我, 我果時又唔識推, 唉, 有呢D上司真係慘! 你以為佢關心你, 其實條友根本冇朋友, 佢所有相處開既人都係公司D 人(事後D 新同事好憎佢, 暗底開group 唱佢, 其實真係自己太好人啦, 當人係fd, 佢請你食飯搞到你做唔到運動, 佢可以claim 錢同埋大把quota, 唉)

D 新同事話佢講野好mean, 我起初都幫佢講幾句說話, 但係, 有次佢當住全部同事係office 講左句好mean 既野, 我有D 野想問清楚, 費事之後做錯, 行去佢度問佢, 佢就笑騎騎咁大聲講: 呢D咁既野都問, 第時你結婚係咪要我X你老婆你先識!

我個人當堂燥左, 但係都掩飾住, 返位做野, 但係我已經即刻上網搵工走人, 因為我真係接受唔到俾人隨意侮辱, 我X你咩, on9 經理!!!

冇朋友, 自high 係間公司10 幾年, 又唔知出面價錢, 成日話我地D 助理高人工, 佢自己低人地好多都唔知, 隨口講mean 野, 仲要人成日講笑tum開心, 香港真係好多變態佬。





沒有留言:

張貼留言