2018年7月2日 星期一

成功人士既定義

1-7-2018❨日❩

到底點先為之叫成功人士?

大部份人應該都係以身家衡量,係我身邊認識而有接觸既朋友入面, 講有錢,分3類:

第一種, 最有貨既係屋企上市公司CEO 個仔, 佢中學已經用d 名牌袋, 我都叫識彎刀,阿地打同新平衡果d,  有d 同學只係識左單佬/扑死你果d 見個有錢同學咩個channel 袋, 真係好大聲咁話佢咩個袋叫遂道袋, 人地有氣質有修養會教你點讀, 又唔會刻意去show off 自己。 人地老豆捐錢去大學都唔知幾千萬咁捐, 都係畢業n 年後有第d 同學發現。 中5 畢業去過佢屋企, 睇到d 相有big 4, 掌門人果d 新年上佢屋企拜年。 呢個有錢同學真係冇咩架子, 又健談, 又玩過一排。 對上一次見面已經係中同婚禮, 佢仲揸架中港車牌既寶馬車到我返屋企樓下。

其實仲有d 應該仲有錢d , 不過真係冇咁熟就唔講, 大概都係係大陸買地起樓果d,  做發展商, 不過都係差唔幾。

佢地都有個無奈, 就係唔鍾意接手家族生意, 一畢業就掌管唔知幾多個億既生意。

第二種,跟住再講下既就係d 屋企有d 貨既同學, 都係有d 父幹, 佢地就鍾意買潮牌, 沖涼馬騮果d 日本風之類, 最鍾意show off 自己呢樣果樣, 事實好多讀書都叻同埋運動好, 仲入到香港隊果d , 文武雙全, 最後梗係入埋名牌大學。就算入唔到香港d 大學, 屋企一定俾錢去外國讀書, 唔使問一定係英國。

我接觸呢類同學最多, 原因係因為運動。 不過事實上好多運動員都係窮等人家。 而呢類屋企有d 錢既文武生, 佢地真係讀書至事業都好順風順水,多數考政府紀律部隊主任級, 再唔係就係屋企俾錢佢做生意, 總之唔使打工。 呢班其實應該係最開心既同學, 我都覺得佢地係成功既。

第三種就係我呢d 父母做低收入工作, 長工時奴隸命既仔女, 有d 其實都係讀書唔掂, 同人溝通有問題, 呢d 真係最灰, 因為佢地之後都好大機會做社會最低層。 有d 就都係讀書唔掂但好醒目, 即係個人好叻仔, 有個同學中3 都冇讀書, 做左判頭, 揾5/6 萬一個月。

係呢類人入面我係覺得有d 人係成功既定義上, 係最值得欣賞。 佢地同我一樣都係屋企冇咩錢果d,  不過佢地讀書叻❨我就讀書廢,副學士再上大學❩ 叻可以叻到會考30分, 我識有好幾個, 當中兩個好fd,  大我3,4 年, 一個做左野10 年已經係一間大公司做左助理董事, 另一個就做左政府d 高層, 總之大家就係一年一球果d 啦。

其實呢篇嘢雖然好似係咁講錢去定義成功, 其實我想講, 第3 類即係冇錢冇父幹, 靠自己努力, 去改善屋企人生活, 令家人無任何因經濟問題而錯過一些事情, 又有時間去陪家人照顧家人, 做自己想做既野, 佢地係打從心里面開心出黎。

開心, 開心就係開心, 冇得呃人。
如果唔開心揾錢揾得幾多都係冇用, 夠唔夠使, 自己一定清楚!

係我心目中, 屋企冇貨, 而靠自己令屋企升左個生活層次, 改善左生活質素, 而且仲係開心咁過生活做自己鍾意既野, 咁就係成功, 我最欣賞既成功, 我追求既成功。

唔知你自己又點定義成功?

沒有留言:

張貼留言