2018年7月4日 星期三

揀平電話用

4-7-2018(三) 

新同事爆左既iPhone 

話說當年一畢業就買部貴電話用, galaxy S2, $5千幾, 而家聽落去好似好傻, 5千幾 買S2. 結果係買左第三個月返工影相跌左落山, 執返條屍之後拎去整。 誰不知整返好要4千, 我心諗冇理由咁傻整架, 最後拎住部機走, 個reception 都同我講唔建議整, 所以我思前想後就踏上用千幾蚊安卓機既路線。 第一部華為機1450, 粗用用左兩年幾,跌左好幾次都冇爛, 仲要俾人笑唔知咩牌子, 人地不知幾出名, 係d 同事唔識姐。 再之後就都係幾部千一,千二左右既機。 計計埋埋5年半都用左6000 左右係買電話上, 即係都唔夠人地一部iphone 貴。

除左自己會整壞電話之外, 另一個原因係我自己好多時都唔見電話, 特別智能電話之前既年代, 唔見左電話你冇實實在在手寫果d 電話簿, 基本上你d 電話係會唔見晒。 所以都幾煩, 買貴機損失仲大。 所以而家只用千零蚊既機, 發生咩事都冇咁心痛。

講起電話真係唔提蘋果都唔得, 當年抽唔知第幾代, 好難抽, 全公司人都坐定定係電腦前面喪F5, 拍得住早排黃子華棟篤笑搶飛。 好多都係如果買到就即放賺幾百至千零, 但有d 人就早買早享受, 抽中買返黎自用。 唔知d 人有冇去用化學廁既情況, 果位用最新蘋果手機既同事入左去化學廁冇耐就大叫, 仲要係慘叫, 介乎雞姦果隻。 聽到呢d 情況, d 同事梗係去睇吓點啦。 到冇幾耐佢出黎, 苦瓜乾咁既樣:我部電話跌左落去廁所度啊!

從此以後, 我愛上左呢個同事, 因為佢係呢單野超愈左我,哈哈!
第1時間第一個月已經ko 電話, 比我快2 個月
第2部野貴過我部500 幾
只能說我輸了。

PS 幾日後, 吸糞車條友拎住個透明膠袋過黎, 入面有支長電筒,同埋同事果部iPhone, yeah!

沒有留言:

張貼留言