2018年12月10日 星期一

義務工作受氣

10-12-2018(一)

話說都係自己由細到大既運動組織活躍, 由今年年頭開始做D 義務工作, 自己真係鞠躬盡瘁, 又不至於死而後已果D。 由帶練習, 參加比賽,搞活動, 收錢入數, 開會, 關心下D 青少年, 關心下D長老......我以為唔會好似返工咁, 點Q知俾人係咁入。

由於我之前既工作太困身, 已經冇出席D 活動足足3年有多, 之後返去就俾人投票做幹事, 是但啦, 反正係度咁耐, 始終都有義務幫下手。

因為太多勁人走晒既關係, SPONSOR已經少之有少, 我就問讚助開既商戶既運動員問下, 話可以傾。 咁咪同佢地講, 又話個品牌差, 又話唔show 我地, 對我地之前果幾年點衰點衰, 一早已經想同佢斷絕, 又話果日見我好踴躍費事唔和應我。 大佬啊, 我又冇收錢做野, 又唔係sponsor 我, 個個都圍插我。

再講有個會議想出席下, 同人搞好D關係, 問下有冇人會去, 因為工作關係肯定會遲大到或者去唔到, 點知俾人命令幾遲都要去, 呢下又chok chok 下, 真心燥左。講反轉頭, 好似我一個緊張, 同埋我一個人做咁樣。

唔係係香港挨左咁多年, 我真係頂唔順, 根本而家就俾人夾, 完全冇權力。 之前有好多好友都離開左, 我而家真係覺得好矛盾, 一心想中興返個會, 但泛起左離開既心。         

做野已經人都癲, 而家工餘都咁樣, 我真係灰晒機><"

沒有留言:

張貼留言