2018年12月31日 星期一

2018 年結

31-12-2018❨一❩

不知不覺又過了一年, 今年對自己黎講可謂置之死地而後生, 因為不顧一切裸辭休息, 3個半月之後先返新工, 係呢段期間將自己現金儲備抽乾, 即使預備左夠一年多使費, 點知母親大人牙痛, 整牙都用左差唔多10 雞, 老豆做手術又幾雞, 自己都自high玩高風險投資冇左 6 雞左右。 然後然後稅局仲要計多我d 稅, 就算appeal 都話要我交, 唔係會有罰款, 真係愈窮愈見鬼。但我都請全家去旅行, 最緊要開心。

以上講既錢銀問題我其實不太在乎, 最緊要家人健康, 而今年最重要既係我重生了。

過往5年我係3 間公司做野都泥足深陷, 躺著也中槍, 去到對上果份我真係覺得陷入絕境, 有d 走火入魔, 不能自拔, 基本上就只有工作,OT, 朝8 晚9 既生活, 放假只係做一個鐘慢跑, 跟住全日補眠, 不能自救。 到左一個點就係事無大小自己個心都係無名火起, 表面對住人冇咩野, 實際上自己已經怒火中燒想打人。

係我最最最sad 既時候, 我一個星期日去睇返以前d 小朋友比賽, 如今已經係大學校隊, 當日最渣最唔起眼既運動員, 幾年間成為學校主力, 仲要贏到見報, 我真心俾佢既努力感動到, 睇完比賽當晚我即刻落街跑個10k.

就係咁一步一步慢慢做返運動, 練習,比賽,個人開朗返,積極左, 就算OT 到8,9 點, 我都10 點落街跑步, 第日再爬起身返工。 慢慢開始揾到自己既方向, 工作上既定位。 我唔係要咩位高權重, 更唔係諗住一份牛工揾好多錢, 雖然留係舊公司好似好順利升職加薪, 但係果種壓力同時間根本唔值得, 而且人生真係唔可以得一份工。 裸辭轉工呢個決定的確令我冇左升職加薪既機會, 但係係果段空檔期令我充實內心, 揾到方向。

仲有年半, 收成期會降臨, 那時候我會戰戰兢兢迎接果個無債務既時期, 更踏實去生活。

2018 我以NBA 球星Derrick Rose 既故事作勉勵, 由勇奪MVP 到受重傷低潮, 再到近期入左木狼拎個人職業生涯最高既50 分, 佢既意志真係不可思議。


沒有留言:

張貼留言