2019年5月2日 星期四

唔使返工既人

2-5-2019❨四❩ 香港有偉大既獅子山下不屈不撓既工作奴隸精神,建設香港社會煩榮, 每位返工既都係勇士黎。 不過係我身邊都硬係可以發現到有d 人從來都唔做野, 而且生活過得好好, 雖則唔係大富大貴。 我媽個好細佬, 即係我舅夫, dklm 條粉腸, 係我媽果d 7 兄弟姊妹窮到嘔既家族出黎都可以唔L 使做野。 條友揾老婆,買樓, 飲飲食食都係d 兄弟姊妹俾佢。 我以前細個俾面佢, 到我中學果時已經忍唔住成日X 到佢反艇, 後來仲驚左我, 係其他親戚度話我唔尊重長輩。 呢d L 樣係大陸hea 足一世, 仲以為香港d 錢好易揾, 我日日鬧我媽點解要俾錢佢, 但我媽竟然話我冷血, 我於是日日同我媽黑白天鵝❨日鵝夜鵝❩, 希望佢留返d 錢養老, 唔好俾d 親戚。 真心激氣! 另外有個男同事個家姐, 對佢細佬好好, 由細到大都好愛錫我同事, 後黎傾傾下計, 問佢點解家姐可以成日去旅行, 原來佢唔使返工, 仲要從來冇返工, 佢既收入就係個同事每月做萬幾蚊佢, 佢地屋企唔係有錢, 但係可以咁樣養一個人, 個男同事feel 到有d 壓力, 因為佢唔夠膽同女朋友講, 而且佢仲plan 結婚, Good luck! 最後要講既就係前女下屬男朋友個阿哥, 原本個女下屬同佢男朋友阿哥好好, 後黎知道佢阿哥自出娘胎以黎都冇做過野, 所有支出都係佢男朋友比, 而且佢男朋友每月俾2 萬7 佢阿哥❨佢男朋友都幾有實力❩, 問題黎啦, 女同事話如果第時結婚都係咁俾, 佢唔會結, 而且要結婚前要搞掂呢鑊野, 如果唔係就分手。 話返轉頭, 果個阿哥, 日日係屋企hea, 有時去下佛堂, 得閒就賭馬, 呢d 生活真係夢寐以求。 呢個世界硬係有d 人係幾好命。

2 則留言:

  1. 我都好想放低工作直到揾返自己!

    回覆刪除
  2. 要早d 計畫自己將來既路, 同時了解自己追求既生活, 一步一步實踐, 共勉之!!!!
    ❨感謝你留言❩

    回覆刪除