2019年5月9日 星期四

投資大陸二/三飲食店

10-5-2019 ❨五❩

雖然係我呢7 年做野揾錢都俾人呃左唔少, 利用左唔少, 自己開頭投資都蝕左好多。 係大陸除左買中國儲蓄債券之外, 因之前工作關係, 上年識到個大陸三線城市既人, 佢想返鄉下開店, 但冇本。

我從心底里信呢個人, 詳細唔講, 由佢做事同放代方面, 於是決定幫一幫佢, 借左剛剛六位數多d 俾佢搞。

佢主要做早餐, 凌晨4 點開檔, 做到朝早11 點左右, 除左新年3 日, 全年無休。 剛剛做左半年, 開始賺錢。

我亦都冇諗過會有d 咩回報, 但竟然有唔錯既回報俾到我, 約20 幾30 % 回報,投資就係咁, 有時要睇你眼光, 同信任, 不過事前要自己了解多d,  我都有去過實地觀察, 睇過ok 先去馬。

佢預計做兩三年, 拎到經驗同賺到錢再打算。 如果到時拎返d 錢, 我都係一炮買落國債, 原因係完全唔使用腦每年4.27%息。
網上圖❨大概係呢d❩


沒有留言:

張貼留言