2019年7月15日 星期一

舊同事揾我介紹工作

15-7-2019 ❨一❩

呢排都係繼續天昏地暗做野,ot 到好夜, 攰到冇晒精神。

上星期收到舊同事call,  叫我幫佢, 因為佢話頂唔順, 好大壓力。 事原而家佢條team 4 個人, 一個經理, 對下佢同2 個同level 既同事。 問題就係, 個經理塞左好多野俾佢做, 而果兩個同事又成日夾埋推d 野俾佢做, 搞到好似3 對1 咁, 佢條氣唔順, 推黎推去個經理都人壓返俾佢做,但無奈又冇計, 硬食左好耐, 終於都忍唔住, 想辭工。

係呢個moment,  我公司咁岩請人, 但都同佢分析左唔係佢想像中咁好做, 亦同佢講左有時ot 文化, 佢完全唔理呢d , 一心只想離開而家果間打左足足7 年既公司。

上星期in 完已經好心急咁日日問我有冇消息, 我明白, 我真係明白, 工作量多未必做死人, 但係要人硬食果種委屈真係好激氣, 點解返工要咁受氣, 真係心情唔好, 鄧佢慘, 亦都更加要勉勵自己加多d 力, 盡快離開地獄。

沒有留言:

張貼留言