2019年7月27日 星期六

Travel to Venus

28-7-2019 ❨日❩

我地居住既地方, 繁華度生產力競爭力都係全球首屈幾指, 而自由度更係曾經話係最proud of 既一樣。 奈何生活壓力,長工時, 細小住屋環境等等都令人嘆一口氣。

好多人都係想簡簡單單,打份工揾錢養家, 揾個伴建立家庭,開開心心過生活。 問題係呢個諗法要做出黎已經唔簡單, 好多人都話做幾耐野都揾唔夠錢買樓。 大學畢業唔係神科既,出黎做野萬零蚊個月, 真係唔知點追上生活指數,更何況係建立家庭。

我外甥睇緊圖書, 佢話火星好靚, 我話會帶佢travel to venus,  佢開心到跳起。 仿佛做野既壓力都唔算係d 咩。 有時想如果大家都去美國同堂大佬佢地係果邊生活又會係點, 一定悶到抽筋。

無論怨氣幾重都好, 今日付出既都係為左將來唔使停留係苦況, 我仍然相信我既香港係有希望。

沒有留言:

張貼留言