2020年7月3日 星期五

終於還晒錢

3-7-2020❨五❩



終於都等到今日, 今日係人生第一筆自己向銀行借既貸款最後一次還款日, 長達3 年既還款期終於都過去, 希望之後有好日子過。

回想起呢3 年入面, 一出糧就有左一半人工, 真係要使得好謹慎, 一個唔小心使凸左就危險。 雖然我預左都幾大既儲備, 唔太擔心, 奈何老豆老母係呢幾年病痛多, 睇下牙咁, d錢倒水咁去。

我幻想緊呢3 年日子係供樓既情況, 如果要我25至30年都係咁過真係唔掂。 要避免呢個情況得幾個, 一係加人工, 一係供樓數目少d,  一係就人工多左供樓錢同時少左❨發夢❩。 最後終於俾我諗到, 唯有唔好買樓, 慢慢儲多d資本資產先。

今時今日咁既時勢冇個錢傍身真係唔得, 衣食住行,著草走佬都講錢, 更何況我自問唔想loop 入自己行業太深, 早plan 早走, 當務之急做住辛苦工睇吓揾唔揾到hea 工。 香港要無敵係 hea 工加+投資+炒股。

我真係好撚鍾意香港。

沒有留言:

張貼留言