2020年7月20日 星期一

七十個七次

20-7-2020 ❨一❩

馬太福音十八章22節,耶穌說:「我對你說:不是到七次,乃是到七十個七次。」

原諒人唔容易, 仲要原諒人70個7次, 真係要耶穌月佛祖整返場debate 先知佢地邊個大量d

唔好話原諒人, 我自己都原諒唔到自己以往既過錯, 咪話買錯股票, 信錯人, 呢樣果樣都難以釋懷。 對自己愛既人呢, 包括親人朋友愛人, 我老豆老母一生d 錢係就係養大自己d 仔女, 但係好大部分都俾大陸d 親戚所謂借左去, 然後而家退左休仙都唔仙, 但係講返起鬧佢地, 佢地反而話返我。 有時真係好似係我錯咁。

要去唔計較,大人有大量, 先可以做到大事, 不過我都係難d,  對我好對我差既都會記住, 而花時間既當然係俾對我好既人啦。


沒有留言:

張貼留言