2018年9月4日 星期二

台北之旅

3-9-2018 ❨一❩

剛去完台灣返黎, 梗係有唔想返工後群症, 攰到眼都睜唔開。

詳細情況就唔點講, 但係台灣人真係nice 好多, 俾人好親切既感覺, 無論你幫唔幫襯佢都好有耐性同你溝通。 呢個係台灣最有價值既地方, 雖然佢地建設同經濟都唔及香港, 但人地相對尊重大家, 唔會太過有果d 狗眼看人低之類既眼光。

話說夜市有個男人檔主同我地講廣東話, 跟住我梗係問佢d 廣東話咁流利, 原來佢都係香港人, 同佢一齊睇檔有佢既靚靚身材fit 到爆既台灣老婆同佢地10 幾歲既女。 佢同我講, 邊到揾到錢咪去邊到, 唔使係香港挨得咁辛苦。

呢個檔主真係好野, 好野在佢係香港真係唔知揾幾多, 分分鐘真係月月清仲要住劏房, 冇咩尊嚴咁過生活。 呢個我諗既, 但佢揀去台灣, 開開心心咁揾錢養家, 同太太囡囡一齊享受生活, 呢個先係人生。

其實世界這樣大, 真係唔好困死自己, 可能世界其他地方有你發圍既機會, 俾你大展掌腳。 但我呢刻都係諗無論點都好,邊到都好, 同屋企人一齊就係最好,唯有靠自己努力去過好d 既生活。
下面就係士林夜市照片一張


沒有留言:

張貼留言