2018年9月14日 星期五

朋友間借錢

14-9-2018 ❨五❩

呢排真係攰到仆係度, 成個星期冇做運動, 長期處於眼瞓狀態。

係呢個時候, 有個10 幾年冇見既朋友, 係一個WhatsApp group 到揾返我吹水, 吹吹下問我借錢,我當然好爽快咁拒絕。

關於朋友間借錢呢個問題, 講真好簡單, 所謂君子之交淡如水, 大家既友誼盡量唔好建立有關於金錢上既, 都有幾個原因, 借果個9 成都係冇咩好下場, 你做好人唔係咁易

首先, 其實開口問人借錢果個呢, 先唔講咩原因, 都要過左自己個心理包袱❨如果有的話❩, 突發事要應急果d 覺得ok 合理既, 但係如果因為使大左, 賭錢之類果d 就唔該唔好搞咁多啦, 呢個係無底深潭, 借出去就肯定冇回頭, 同埋其實都係害左人, 等佢覺得玩完使大左有咩事都可以揾人借錢。

如果情況你覺得ok 既, 真係要幫既, 我自己覺得個數要你自己可接受範圍, 幾百幾千果d 就借一野, 幾萬十幾萬就當然咪玩啦, 同埋你真係行左借出去都真係真係預左佢唔會還, 因為你追人還錢仲慘過做咕哩, 你試吓問人還錢, 有時都唔知點開口, 講到尾追人還錢真係有苦自己知!

講返轉頭我呢個10 幾年冇見既朋友, 佢原來周圍呃呃騙騙, 成q 日話投資, 又咩開外圍要資金預埋你一份, 有人俾錢話投資, 過幾日就話已經輸晒, 仲要人交咩爆倉墊底費唔知幾萬蚊, 話已經幫人俾左, 叫人鬆動果時先還, 真係粗口都黎, 擺明係一個職業騙徒, 唔熟唔呃, 呢d 人梗係祝佢冇好下場。問人拎錢投資, 仲要最後話借錢俾佢果個爭佢錢, 債主變債仔, 厚顏無恥就係呢d 人。

所以如果人地問你借錢, 最好就唔好借,真係分析過後覺得要幫要有心理準備:
1 D 錢既額度對自己黎講跌左都唔痛果d
2 預左收唔返, 所以第一個條件好緊要

最後都係最好唔好借, 做一下無情既人, 好過之後做一個有苦自己知既人。

沒有留言:

張貼留言