2019年1月3日 星期四

追夢少年

3-1-2018 ❨四❩

夜晚收工去左運動場, 見返一個以前跟我一齊練習既師弟, 2015 年仲係好多公開賽拎到冠軍, 我覺得佢前途一片光明。 亦都好順利咁做左運動員加教練, 佢係我之前所講好欣賞既年青人之一, 因為佢盡自己全力去追夢。

事隔3年幾,見返佢, 佢話過多一排就會放棄, 因為呢3 年都冇咩突破, 屋企人又唔想佢繼續落去。 雖然佢運動成績始終冇進一步提高, 但我仍然欣賞佢果份堅持, 同時大大力祝福佢, 由學生時期到呢5,6年既努力, 得著係自己既, 亦都冇人可以拎得走, 至少你盡全力去追過自己既夢。

再者, 其實佢而家先係24 歲, 日後仲有好多其他挑戰。

好似阿叔我咁, 回頭望下當日可以既條件下, 其實自己根本冇盡全力去做, 更何況而家既環境。 所以定位都唔同左, 運動係對自己體魄既要求, 同埋努力教年青人, 希望運動可以改變佢地, 令佢地係面對逆境時對抗得到。

呢鋪真係冇力, 要練好d腹肌, 唔係咁凍真係起唔到身返工><

沒有留言:

張貼留言