2019年1月28日 星期一

得返份工

29-1-2019 ❨二❩

最近工作忙到只有工作同收工瞓教, 冇運動,冇娛樂, 人生得返份工。

岩岩上星期有一個經理resign 左, 而全部門既經理都當果位resign 經理做偶像。 

話說Director 巡到佢果區, 發現左d 野唔係咁滿意, 之後就係會到插分區既負責人,話:如果我係你❨負責人❩, 我就炒左呢條友❨resign 個經理❩! 

而resign 經理就話: 得啦, 唔使你炒, 我自己走。 

當日呢件事已經秒速通晒天, 大家都知道係個director 要落佢面而唔係真係話要炒果d,  不過呢位經理自己咁兇狠resign 我諗連個director 黎得切反應已經俾人快刀斬纜。

其實呢位經理都應該忍左好耐, 所謂冰封三尺, 非一日之寒。 重點係佢計岩條數,連花紅都唔要, 型返下先。

我都好想好似個經理咁resign,  不過係默默無言咁離開, 呢一日相信係做到死果日。

人生充滿希望, 冇左份工就冇希望?

沒有留言:

張貼留言