2019年2月13日 星期三

舊上司上報

13-2-2019❨三❩

一開報紙app 睇到舊上司上報紙, 講佢點樣善待下屬, 有咩事情解決唔到會同d 同事坐低慢慢傾, 話要企係員工果度諗, 人性化d ,最緊要團隊氣氛好。 有d 咩事都唔會第一時間責備下屬。 工餘時間仲做義工貢獻社會等等。

呢d 訪問水份有時真係太高, 不過我講返幾年前跟佢果時既情況。工作上對公司點就無謂多講,話晒人地都上左位。

要講就講下屬睇到既野, 其實都係性格有問題, 條友係唔係都吊左d 細既先, 點解可以講唔係第一時間責備, 仲要有時睇佢插其他同事果時, 唔係因為做錯嘢, 事後佢同我講話總之我唔開心就要揾人吊。 最正係佢1分鐘前怒X 你, 下分鐘問你放左工一唔一齊食飯, 當然係AA 啦。

仲有佢聲稱自己個基督教, 暗底我聽到佢同第2 D 部門同事分享經驗, 話信教小朋友入學有得加分。 係咪真心信? 我就唔敢講, 不過d 行為就。 成日講咸野都唔係問題, 我都成日講, 問題佢下下對住d 女同事講, 又唔係講笑果隻, 倒如a 同事著裙返工, 佢就話原來你對腳咁靚, 真係想摸下, ><" 呢d 真係over 左。

仲有條友又係典型強迫症, 24hr WhatsApp 你, 就算係你放假, even 係佢自己放假, d 無關痛癢既事都要煩人。

即係話, 你上左位就可以努力造好個對外形像, 當堂唔同晒,自我感覺非常良好。

沒有留言:

張貼留言