2019年2月27日 星期三

剛畢業新同事

28-2-2019❨四❩

話說上一份工既公司包左3 part 野做, 而新公司我感覺輕鬆左, 因為我既範疇淨係做舊公司既3 part 其中1 part 啦咁。

而上年年尾有個年青人岩岩畢業, 入左黎公司, 佢就係3part 其中1 part,  而當中又係under 一個經理。

最近有d 野要同佢一齊跟, 佢係咁係度同我講個經理點玩佢。 例如做完晒野send email 覆, 個經理就打俾佢怒X 佢話唔係咁打, 頭點點點, send 之前俾佢check 下先。 之後第二次咁既情況佢就email 前WhatsApp 經理, 問下佢意見, 個經理睇都唔睇就X 佢話俾佢睇做咩, 當然仲有好多好多。

我就同個年青人講, 我覺得你個經理唔夠pk , 佢可以再pk d 等你盡快吸收同埋增加經驗值, 我同佢分析佢岩岩做野, 當中做錯在所難免, 只可以邊做邊學,邊做邊瀉。 同埋暫時佢冇野蝕, 雖然唔多但有d 錢, 另外就係自己對多d pk 佢會學到更多既野, 當然係人事既野。

如果第一份工就對住個好經理, 未必係好事, 因為將來遇到個勁pk 既, 而你又人到中年, 咩住一身樓債,兒女父母債, 你都幾難搞。

沒有留言:

張貼留言