2020年8月11日 星期二

疫情下工作

 11-8-2020 ❨二❩

話說阿叔份工可以話唔太受疫症影響, 人工如常,但工作量就多左, 壓力又大左。 而且呢段時間,走左個大佬,請個同級既同事唔夠2 星期又走左。 一個人挨左2 個月, 今日經理同我講星期一會黎個助理幫我手, 內心憂喜參半, 一黎驚個助理又係好似之前果個變態既, 二黎佢又係岩岩新入行。 不過點都好, 有人幫手點都好過得我一條冷。

至於投資方面, 8 月開始all in 既中國銀行跌到X 街, 1至7 月賺既股票同錢都係帳面上輸返晒有凸, 呢d 情況唯有按兵不動啦。 既然蟹左貨, 而家還晒錢, 咪儲多d 工,夠子彈再出戰。

近期無論點攰都好, 可能因為還晒錢, 個人係現金流方面定左好多, 有時間研究期指,將會用大概5 萬左右買賣細期指, 但係份工太忙, 肯定做唔到day trade.  

十年後既我,希望記得今日既我付出先為你有更好既生活, 用鍾舒漫既給自己的信記下:


很相信能成就大愛 很相信能炫耀自己
很貪心 願天天很多美好的派對
寫封信來留住大志 寫封信來提示自己
寫得低 是心中很多似詩的細碎
懷疑我當天幾多歲
令我寫了一句不怕流淚
懷疑我永遠不會累
就來十行列明十個壯舉
讓我闖出新世界 交出真個性
假使想愛 必會找到親愛伴侶
突然十年便過去 方知歲月冷漠似水
就算筆跡不會變 紙張不會皺
偏偏想笑 竟會得到灰暗情緒
默然從頭讀過去 一句一句太乾脆
一個一個已粉碎

沒有留言:

張貼留言