2020年8月10日 星期一

做男人都係大方d 好

 10-8-2020❨一❩

今日返工俾兩個做左幾十年既阿伯高層X 到謝晒皮, 大庭廣眾下插足20 min,  真係咩都飽晒。

而件事好明顯係想插我隔離個經理, 但係佢地d 關係又有d 曖昧, 唔可以單刀直劈, 結果就黎招指桑罵槐, 喪X 俾說話經理聽。 

作為一個頹廢既打工奴隸, 我唯有做好個角色唔出聲, 佢話咩都好,係咁答係係係, sor sor sor...... 一大輪抽插後

經理行埋黎我度:你估我唔知佢地係度俾說話我聽, 星期四開會實借d 投訴我。。。。。❨仲有千零字省略❩

呢件事對我黎講好多時都十常八九, 但係呢種類似係男人既"婆媳糾紛" 真係非言語可以表達, 我唯有一大啖吞左佢。

我都要提多d 自己,男人唔可以窮, 仲要大方d. 

吊!


沒有留言:

張貼留言