2020年8月13日 星期四

失眠

 14-8-2020 ❨四❩

慘啦聽日, 而家已經係凌晨2 點, 仲未瞓得著, 返工一定眼瞓都阿媽都唔認得。

而家起到身返工, 除左係要養屋企呢個原因之外, 就係靠讀書果時做運動員訓練既腹肌, 雖然得四舊, 但唔係佢果幾下有力既收縮, 將肌肉入面既ATP 爆出黎, 我係絕對會輸係張床度。

事到如今, 唯有俾聽日返工好攰既我之後睇返, 成日都問d 人點解lunch 可以唔瞓覺, 俾d 時間我瞓下得唔得。 大家係呢個空間係時間上算係公平, 一日24 個鐘, 問題係你自己點去善用佢, 係善用, 唔係浪費。 

做左咁耐野, 慢慢發覺, 有時真係冇必要追逐得咁緊要, 人係有血有淚有肉有溫度有人情味, 唔使下下都機械人咁, 硬膠膠咁過日子, 如果真係有係呢段時間冇左份工, 起碼我講緊仲有儲蓄用住既先, 雖然要挨一段唔短既時間, 但係我相信苦盡甘來, 就同悠長假期果度木村講就當係上帝賜俾你既一個好長好長既假期。

今晚失眠就當係上帝俾時間我反思, 我好多時都有求於神, 有咩都同佢祈禱, at least 心可以平靜d 面對困難。

係呢三年既還債時期, 係日常使費我真係學識更加謙卑同應使則使, 無特別去慳錢, 但真係減少左好多不必要既使費, 好似買衫買鞋咁。 不過我都相信自己會有奢侈欲望既, 如果真係想買一d 自己鍾意既野, 我都唔會話唔捨得。

仲有就係講堅細個睇完既書真係應該得唐山大地震, 活著, 笑傲江湖等等, 唔過6,7 本書。 但呢3 年我真係去圖書館借左好多書睇, 乜都睇, 音樂,畫畫, 歷史傳記, 投資, 運動等等, 我3,4日至兩星期左右去圖書館一次, 每次借3至5 本書, 計落52 星期除2, 當25x 3, 一年睇75 本書, 而家都借緊圖書館online 書睇, 近排睇好多創業書, 不過冇乜係香港既創業書, 感覺唔貼地。 Anyway,  我睇書唔係話特登迫自己睇, 而係一黎想充實下, 二黎都係隨心睇, 唔會話一定要幾時睇晒。

不過近期最sad 係少左做運動, 肥左唔少, 希望之後可以多d 時間做運動, keep fit d .

今年目標都係儲夠10 萬蚊賺既股票, 而家仲差4 萬, 雖然蟹q 晒, 但我都有信心今年可以做得到, 即管睇吓點。

係時候Zzzzzzzzzzzz

沒有留言:

張貼留言