2020年8月15日 星期六

待人以誠

 15-8-2020 ❨六❩

工作上, 基本上我都唔會得罪任何人, 特別人接觸得多既同事, 問題係, 你對人好, d 人就會覺得係好nice❨可以講易話為❩, 就咩都揾你。 當然做左咁多年野, 我梗係識推, 而且都企硬。 係呢d 層面, 我自己係絕對對人唔對事, 因為有d 白痴本身係佢自己做既野, 講幾句就將個波推過黎俾人, 有冇咁pk 啊, 呢d 人損人利己, 所以我係對人。 

另一方面, 我對自己部門同事從來唔慳, 請食飯食tea,  我覺得ok,  又唔係話好多錢, 大家開心就得。 但係你對人好,人地未必對返你好, 呢個我都一早清楚。 有d 人你對佢包容多, 佢當老鳳係要對佢好, 然後就唔太尊重人。 例如有人帶飯食,食完叫同事幫佢洗, 呢d on9 程度有d 得人驚,我聽到都有d 怕怕。

有時對自己下屬好, 佢地唔領情, 而且反應冷淡, 我都會覺得自己好似做多左。 不過我都係以尊重人既態度繼續向前行, 起碼我做左第一步, 如果人地反應唔好, 就唔好理人。 

沒有留言:

張貼留言