2018年10月11日 星期四

香港劏房感受

11-10-2018 ❨四❩

之前就係睇左有線電視果個劏房住客訪問, 現場直擊最真實既情況。 睇到入面d 劏房惡劣情況, 真係覺得香港點解可以仲有d 咁恐怖既情況, 好心傷, 好鄧住緊果d 劏房既市民傷心。

話說小弟1997年至2001 年都住過判房, 由一間80尺搬去100 尺左右, 再搬去兩間劏房120 尺左右, 係呢3 轉搬屋既情況都係一家五口住,共用廚房同廁所。 講緊都係已經17,18 年前既事, 估唔到今時今日既香港, d 劏房仲恐怖過我細個住既劏房。 細個果時住呢d 地方真係好驚俾人知道我住邊, 提都唔敢提, 仲要同埋7,8戶人一齊住, 遇著d 麻煩人真係難搞, 大家都黎自五湖四海, 又多變態佬。 D 雜物多到爆, 一袋袋膠袋, 真係大吉利是火燭起上黎就一鑊熟。 直到2001 年終於派到公屋, 我地全家終於有一個屬於自己既家, 唔使同人爭廁所, 果時第一次入去完全唔夠膽相信係真既。

時光倒流完,返番黎今時今日呢個香港。 入面個婆婆66 歲, 為左少少尊嚴要果個獨立廁所。 Dklm 睇到果個環境, 40尺房加多個廁所, 仲要係極度惡劣, 門都閂唔到, 門口有條喉漏水, 跨過去之後先入到間房, 仲要係咁有異味。 呢d 房點解可以差過我以前細個d 多, 20年前既香港竟然好過今時今日既香港, 或者20 年前既香港有仲差既, 咁仲衰, 即係而家既香港住屋問題情況係更差。

我原諒唔到一個號稱世界經濟城市既香港, 有d 咁既情況。 一個老婆婆唔係偷又唔係搶,晚年去做保安自食其力卻要得到咁既生活。 香港人工作壓力大工作時間長, 想有個正常d 既地方休息下, 一個小小既空間都冇, 到底係邊個做成個社會咁?

劏房劏到咁污糟邋遢, 所謂賺到盡, 咁先係叻咁先係醒目, 社會亦都認為買到樓就係傑青, 香港人, 人生就係為層樓, 之後再買多層劏劏劏, 吸社會最低層果d 既錢, 我自問唔係咩聖人, 有邊個唔鍾意錢, 但係君子愛財,取之有道, 做人有返d 良心好。



沒有留言:

張貼留言