2018年10月2日 星期二

年青有抱負既同事(二)

2-10-2018 (二)

話說新黎既同事好積極做野, 目標係要做經理, 所以話佢有抱負, 咁我當然好鼓勵佢, 難得年青人咁有上進心。

佢仲有一個目標, 就係買樓, 而就係因為呢個目標, 佢好努力儲錢, 真係好慳咁使, 甚至幾十蚊既玩樂消費都唔捨得使。

我覺得因為買樓呢個我覺得唔太值得追隨既目標, 我指現階段唔係值得既目標, 而令自己既思想變得咁狹窄, 真心鄧年青人心痛。 我自己覺得人生有太多野值得追隨, 即使追隨唔到都唔可以俾大眾或社會一直灌輸既成功,即係買樓限制自己思想, 因為現實你冇得一時三刻可以改變到, 但係你自己既腦同思想係最後既防線, 連個腦都俾社會洗埋年青人就真係好可悲。

講返轉頭, 呢位同事已經開始覺得做經理條路唔易行, 呢幾個月佢已經發覺好多有實力既人都升唔到職, 而升到既都係d 埋到大佬堆既。 加上工作上佢仲有好多野未係好識, 於是佢成日大小事務都會打俾我問。

除左工作外,就例如放假想做下運動, 租單車幾十蚊都唔捨得使, 話浪費左。 於是我建議佢去沙灘游水或者跑步打籃球之類唔使用錢既活動。 佢自己都覺得自己好矛盾, 點解自己會咁樣樣。

買樓係咪全世界唯一既目標? 可以令到d 人咩事都諗起買樓, 我好認同個同事節儉既習慣, 但係去到影響自己生活既太慳又好無謂, 果幾十數都已經令你咁困惑, 同埋佢淨儲錢咩投資都冇做, 咁就更加死火。

於是乎我建議佢揾d 唔使點用錢既興趣, 例如自學樂器,打波之類, 同埋拎小部分錢出黎投資下, 感受吓d 投資氣氛, 唔係d 錢就蝕俾通漲。

一個大好青年, 買樓呢d 目標應該佔佢思想上既小部分, 其他多d 用黎揾自己興趣目標同埋增值自己好過, 慢慢儲錢投資等機會啦。

我本身咩住一大筆銀行貸款, 仲有差唔多兩年先還晒, 仲要係每月一半人工, 都未驚過。 仲可以請屋企人去旅行, 享受下人生, 唔使下下為左買樓而咁擔心, 過左兩年後又係一條好漢。

沒有留言:

張貼留言