2018年10月22日 星期一

糾結

22-10-2018 ❨一❩

瞓唔著,之前想過既苦惱事情終於都要做出決擇, 朋友話介紹一間福利好d 既工, 估唔到佢今星期就約左佢經理傾話介紹我呢個人去佢地公司。

佢而家要我做決擇, 到底想唔想去佢果間公司, 因為果間野真係好難得先請人, 而家咁岩有機會。

而家做緊既呢份工其實同以前都爭好遠, 相對輕鬆左, 同埋真係同自己同事兄弟班, 有咩大家一齊拆掂佢, 又唔會斤斤計較, 講到尾就係真係對呢team 或多或少有左d 情意結。 以前諗, 點解d 人係一間pk 公司可以咁挨落去, 而家終於明白, 有時有d 野真係話唔埋, 當你係局入面, 真係會有d 唔捨得, 我都有d 難為情, 我到底係度諗乜㗎。

媽, 我真係好亂啊, 個心真係好困擾><"""

沒有留言:

張貼留言