2018年10月22日 星期一

應謝警察

21-10-2018 ❨日❩

老父有老人痴呆, 家人已到餐廳,叫佢自己行落餐廳食飯, 點知佢走失失左。之前佢都可以自己落樓下餐廳, 完全認得路, 點知今次佢唔記得左路, 電話又唔知點解靜左音。

我由屋企附近揾左2 個幾鐘, 途中又不斷call 佢, 希望佢可以接到我電話, 當然都係冇聽到。 最後屋企人報左警, 警察上黎屋企登記資料同拎我老豆張相。 搜集左10 分鐘左右就call 晒d 我住果區d 同事去揾我老豆, 佢地再車埋我去屋企附近揾。 真係感謝主! 係出車途中就係一條街發現左我老豆。 佢迷迷糊糊咁係街度來來回回咁行。

當中要感謝警察, 我媽已經緊張到有d 唔舒服。 佢地一行四人未上黎我地屋企已經係附近揾左我老豆一段時間, 仲要係中午最晒既時間。 上到我屋企安慰我屋企人, 同埋好快咁通知前線同事去幫手揾, 另一邊就去睇樓下同附近有既cctv,  好快係cctv揾到我老豆行左既方向, 亦都好好彩一出車冇耐就揾到我老豆。

呢次教訓我要24 hr 揾人睇實老豆, 唔係就又會唔見左人。

PS 冇所謂政治成份, 真心多謝幫我揾返老豆既警察!

沒有留言:

張貼留言