2018年10月14日 星期日

自制困擾

14-10-2018 ❨日❩

早幾日之前既工作助理❨佢大我起碼10幾年❩打俾我, 話佢入左間大公司, 我真係好鄧佢開心, 因為新既公司人工高福利好, 又多假期, 返5日。 最正係咩, 自由得黎唔使受氣。

話說同佢共事果時都幾慘, 我同佢又係去左一個地獄, 係唔係都俾個on9 上司X, 真係人都癲,日日返去都提心吊膽。 而我呢個助理我更加同情佢, 大人大姐久唔久俾人怒插。 問題係我地都盡力做野, 係OT 果度唔係咁妥協, 盡量收工時間後一個鐘頭内閃人。 最慘佢個女又得幾歲, 老婆又冇做野, 負擔都真係唔細。 最最最慘係佢洗腳唔抹腳, 月月清好大駛。

而家佢除左轉左好工仲有間公屋住, 真係開心。 而佢打黎仲有個消息同我講, 提起之前成日揾到好工既朋友, 佢又轉工, 而佢下個月last day,  話叫佢介紹我去佢舊公司, 5 day 自由唔受氣, 其實我都知道果間野好野黎, 之前未揾到工都有send 冇聲氣, 而家好似有個機會, 但係。。。。令我有少少困擾。

真係困擾, 我内心呢幾日係度天使同魔鬼咁, 好似撞牆咁。 話說而家呢份工工時同以前差唔多, 舒服左少少, 但係都係辛苦。 不過唔同既係, 而家成班同事都係兄弟班, 大家一齊挨, 又有講有笑冇咩野唔講得。 雖然做左4 個月, 我走既話佢地就會辛苦好多, 因為而家條team 我第2 最有經驗, 我都頂唔少野, 所以我走左肯定佢地食唔少, 如果咁走左係我覺得自己好冇道義。

那邊廂, 你冷靜d 啊, 果d hea 唔係咁易揾, 百年難得一遇既機會, 你又工時少d,  假期多d,  人工都有機會高d,  呢個咪你一直想揾既工囉, 仲使諗!?

呢個仲未發生既事情都搞到自己咁困擾, 我真係做野做到傻左><"




沒有留言:

張貼留言