2018年8月13日 星期一

怒插上司既下屬

13-8-2018 ❨一❩

新公司事情真係起承轉合, 9 成同事都係係怨氣爆炸既情況下工作, 絕大部份時間都係忍氣吞聲。 即係有d 野個上司on9 做d 過份既野, 又唔合理又要求多多, 更pk 就係俾隻死貓人食果d,  咁你係上司, d 細既實會俾面你既。 但係有時過左火, 做上司既你自己會有報應架。

都唔知係咪細個睇得tbb 多, 果d 膠膠既劇情竟然會發生。 話說公司幾個部門20 幾30人開會, 寫字樓又有d 大佬落黎問責, 首先我地部門阿頭簡述完自己部門既事同交代每人所負責既野, 咁就每人講d 好快過左骨。到第二部門阿頭, 一黎就插其中一個人話佢搞邊樣邊樣唔掂, 氣玉就黎啦:

果個下屬應該忍史忍左幾個世紀, 佢用街市擺檔腔吊柒個上司, 係好L 好L L 好LLL 大聲唔L 俾面咁係高層同我地其他部門面前, 怒插:你條柒頭, 乜L 都唔做, 自己就日L 係度X , 有事就推三推四, 明明d 好簡單既就複習化去做, 明明唔使ot 就迫人ot 做, 日日係度睇股票睇片, 9點半出去食早餐, 3點3 食下午茶食到4 5 點。。。。。。 全場人係度聽佢怒插, 最佢一句: 我辭職啦, 你吊第個啦L 樣!
之後佢就走左, 然後會議繼續。

誰是誰非不得而知, 但係呢個下屬佢果種男主角地位係我做左咁多年野最出色既一個, 果種對on9 上司既不滿,公司既pk 制度, 仲有佢利用上司對高層果種恐懼, 直插入心口, 係完美, 用完美都未必能形容, 我好欣賞你, 希望你唔好有精神病, 同埋之後既工作愉快, 多謝你!

沒有留言:

張貼留言