2018年8月3日 星期五

舊公司的糾纏

3-8-2018❨五❩

因為一d 官司既原因, 仲要同舊公司搞埋d野 , 講真, 以前呢間公司既經理都係超好人, 我知佢好慘, 因為係呢間野到佢都受好多, 而佢從來都唔會x 我, 就算我做得唔好, 甚至我做錯左, 佢都好好咁同我傾。

呢個真係我覺得要還佢既人情, 而我當然唔會同佢講我地d 細既係前線有幾慘, 因為佢年紀大, 基本上都會係呢間野做到退休。 而且自從我2 月resign 左, 之後就每個月走一個人, 仲要係個個都係做得野果d,  其實都唔使問阿貴, 因為呢間野真係好好好好好好好做!!!

希望今次單野完左唔會再同呢間野有咩瓜葛, 同個經理聯絡都係私人理由。

呢個香港, 一係就係一間好公司, 但係就有班pk 同事或高層。 一係就19 到爆既公司, 有一個好上司。 更多更多更多既係一大班pk 事既 19 公司度做, 真係開心到呢!!!

梁啟超話天下第一等苦人係冇工作既人, 第二係討厭自己工作既人。 到底有邊個係呢個出名地獄工作既香港揾到份自己鍾意既工, 又入到好公司有班好同事, 人工又高福利又好, 舒舒服服咁打份工?

發完夢, 聽朝記得返工。。。。。。

沒有留言:

張貼留言