2018年8月6日 星期一

年青有抱負既同事

6--8-2018 ❨一❩

話說有個同grade 既新同事, 佢岩岩升左唔夠一年轉左過黎呢度, 其實大家職級一樣, 無話邊個大d,  只不過我經驗多佢少少咁解。

而佢就好有抱負, 話要升做經理, 要點樣點樣, 我就當然叫佢加油啦! 不過係我同佢上面仲有個高級既, 而呢個高級既上司只係senior,  未到經理, 對工作好有熱誠, 而且超級盡責。 又好鍾意考下大家d 行業知識, 有次新同事俾佢問到口啞啞, 最後我幫佢解圍。 不過其實過程係輕鬆愉快既, 呢個senior 好耐心咁同佢講解, 好在咁岩我識姐, 一額汗。 而新同事都好開心, 因為成日透過呢d 討論, 佢可以好快學到好多野。

呢d 事真係令我諗起自己岩岩出黎做野, 真係冇新同事咁好彩, 遇到我同呢個senior, 好肯教佢又唔會俾壓力佢, 學得快之餘大家又開心。相反, 令我諗返之前寫過佢既pk 前經理, 係唔係都笑你唔識呢樣唔識果樣, 教你就阿之阿jor 摩洛哥, 真係挨左唔知幾耐。

其實你教識個同事都係幫你手, 根本冇必要去挖苦人地, 唔使怕人地resign走, 因為如果條友要走, 根本係留唔住,控制唔到。 倒不如好好教佢, 等自己多雙手做野好過。 你搞到d 辛苦, 頂唔順去, 到頭黎咪又自己受返。 不過呢個世界咩人都有, 有d 做細既真係練精學懶, 我當然唔會俾佢好過, 不過點都好, 大前題我就係想大家工作愉快, 令大家少d 壓力咁渡過呢d 咁慘既工作日子。

至於呢位新同事你要加油, 將來要做經理, 唔使成日話我好快升高級升經理, 因為我真係唔志在呢d,  我本身勁討厭呢份工, 普普通通每年加d 人工已經足夠。 我希望係你升咩經理前, 我就退休唔使做, 哈哈哈哈哈哈!!!!! hahhhhahahaaaaaaa!!!!!

聽朝記得準時返工><"

沒有留言:

張貼留言