2018年8月8日 星期三

兩個寫字樓上司

8-8-2018❨三❩

唔好講笑, 寫字樓d 高層一落黎我都會嚴陣以待, 事關我未試過遇到d 正路既高層, 當然呢兩位都唔例外。

件事就係佢要落黎我做野既地方睇有d 問題, 再夾人去搞。 其實都唔係d 問題, 問題係要我去跟, 其實又唔係d 咩問題, 問題係佢地夾我去夾人, 總之就係要我去做好多野。

同佢地一齊果時, 真心學到野, 不過其實唔使點學, 主要係怒x d 人姐。 點先學到, 就係慢慢爬上去佢地d 位, 有權有勢, 點x 人都得啦!

事情貶下眼又返到office,  個大佬叫我出兩封warming 俾人, 之後就坐左係我附近。兩條友就開始講女, 又話邊到個女同事大波好正, 另一個就話近拆鍾意純情, 呢樣果樣。 你老豆, 我當然係沈著應戰, 唔俾佢地影響, 事關已經5 點15 分, 佢地5 點30分就閃人。 說時遲那時快, 其中一個就大X :搞L 掂未啊你老味, 如果係邊L 到我一早x L 死你, 搞兩封野都咁耐。

我冷不防岩岩就係果時搞掂, 即刻俾佢, 好險啦叫做, 但係都俾佢插左野, 算啦, 預左。 不過呢兩個上司講得下笑都算係咁, 更何況唔使日日對住。

睇黎新公司d 政治玩法都唔係咁簡單, 要邊學邊做, 邊做邊御!

沒有留言:

張貼留言