2018年8月19日 星期日

自己部門經理

20-8-2018 ❨一❩

話說新公司自己部門都過百人, 高級人員就唔少, 除左高級主任, 對上就係助理經理, 經理, 高級經理, 總監 咁樣。

一般都係高級主任落黎搞下你已經好夠有凸, 上星期經理落黎。 其實見過幾次, 冇傾過計, 但今次要多d 接觸, 因為個大佬俾人的左去問責, 變左我第二最老年資要招呼佢, 咁我當然唔會鬆懈, 之前都講過寫字樓d 人真係冇咩邊個係正路少少。但係呢。。。。

呢位經理真係估佢唔到, 事關事無大小佢都X 一餐, 但係佢係插第d 部門, 而唔係插自己友, 我完完全全俾佢行為180 度轉返轉。 正路爬左上去咁高級既位置, 講真理得你前線做乜都好, 唔好煩到我就得, 點知佢唔搞我之餘仲去插其他部門, 呢下真係條氣順左先, 根本好多野係人地做既, 推左個波過黎迫我跟, 個經理就話唔係我地做, 唔準做。 佢仲直接同果個部門阿頭講要佢地做返。

之後坐低傾下最近既工作, 經理問我呢排收幾點, 我話7 點左右, 佢就插我, 做到頂盡6 點半好走啦, 做到7 點即係話咩, 你唔我醒目, 唔識做野。 返8 點, 做到7 點, 搭下車, 前前後後15 個鐘, 瞓教呢, 食飯呢, 邊L 有時間, 早d 返去on99 又好, 乜都好, 做咁夜做乜9, 星期六仲要返全日。。。。。。。

中間仲有好多細節位, 但呢個經理真係我做咁耐野第一個起碼講返d 人講既說話俾我聽先。 我唔理佢係真係假, 至少我個心都舒服d.


沒有留言:

張貼留言